Klacht: Tijden massage

op 13 mei 2016 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een voucher gekocht voor een massage bij Asian Massage in Zwolle. Toen ik een afspraak wilde maken, is mij verteld dat alleen maar om 10.00 uur ’s morgens kan! Dit stond niet in de KLEINE GROTE letters & er zijn ook mensen die gewoon overdag moeten werken & hiervoor dus niet in aanmerking kunnen komen. Als ik dit geweten had, had ik de voucher zeker NIET gekocht! Vind het schandalig!!!

Gewenste Oplossing:

Of ik krijg mijn geld terug of ik kan een afspraak maken wanneer ik dat wens!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 19 mei 2016 om 13:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Conchita,

We hebben elkaar zojuist telefonisch gesproken over jouw klacht van Asian Massage in Zwolle. Gelukkig zijn we tot een oplossing gekomen voor jouw klacht.

Ik hoop dat ik je hiermee naar wens heb geholpen! En mocht je nog vragen hebben, mag je natuurlijk altijd even contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,

Marieke Hovy
Klachtenafhandeling
Social Deal

Alle klachten die gemeld zijn door Conchita75