Klacht: Tijden massage

op 13 mei 2016 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Ik heb een voucher gekocht voor een massage bij Asian Massage in Zwolle. Toen ik een afspraak wilde maken, is mij verteld dat alleen maar om 10.00 uur ’s morgens kan! Dit stond niet in de KLEINE GROTE letters & er zijn ook mensen die gewoon overdag moeten werken & hiervoor dus niet in aanmerking kunnen komen. Als ik dit geweten had, had ik de voucher zeker NIET gekocht! Vind het schandalig!!!

Of ik krijg mijn geld terug of ik kan een afspraak maken wanneer ik dat wens!

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 09 januari 2018 om 15:08 geantwoord

Beste Conchita,

Dankjewel voor je melding. Deze heb je in 2016 ingediend via klacht.nl. Je hebt toen gelukkig alsnog gebruik kunnen maken van de vouchers, waarmee je melding was opgelost. Echter zien wij dat de klacht nog niet op opgelost staat. Graag vernemen we in een reactie op dit bericht of we de klacht kunnen sluiten en of we eventueel nog iets voor je kunnen betekenen.

Ik kijk uit naar je reactie!

Groetjes,
Roxanne van Social Deal