Klacht: Tijden

op 22 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Sinds kort zijn bij ons nieuwe dienstregelingen. De bus gaat nu nog maar 1 keer in het uur waardoor je ook maar 1 trein kan nemen. Dat is iets wat best vervelend al is. Aangezien ik altijd moet reizen om bij de trein te komen.
Ik woon in Arum, Friesland.
De bus gaat hier om het uur om 26 over. Nu wou ik de bus van 11:26 hebben en daarna de trein. Nu stap ik ok 11:21 de deur uit. Nog 5 minuten. Rijd de bus langs mijn huis terwijl ik de deur uitstap. Ik woon zelf 10 meter van de bushalte af. Nu steek ik mijn hand op en rijd de bus door. Hierdoor heb ik mijn trein niet kunnen nemen en kom ik te laat voor mijn afspraak, want 1 trein / bus later is al te laat. Sinds de nieuwe dienstregelingen zijn de bussen elke keer te vroeg. Nu had ik pech, maar de andere keren zagen de chauffeurs wel mijn hand. Heel jammer dit en erg vervelend vooral

Als de buschauffeurs eindelijk eens wachten bij de bushalte en niet doorrijden Ookal zien ze je.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

6 maanden geleden - Beste Irisdevries, Om je klacht in behandeling te kunnen nemen, hoor ik graag van je om welk lijnnummer het gaat. Met vriendelijke groet, Nina Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Irisdevries

6 maanden geleden - Het gaat om lijnnummer 99

Arriva

Heeft op 22 december 2017 om 22:25 geantwoord

Beste Irisdevries,

Bedankt voor de toelichting. Wat balen dat de bus jou voorbij is gereden en jij daardoor ook nog eens een overstap hebt gemist. Ik heb je klacht intern doorgestuurd zodat de situatie op basis van hoor en wederhoor besproken kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en ik hoop dat je de volgende keer wel met de bus mee kunt!

^Manon
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Irisdevries