Klacht: Tijden

op 11 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Om 11:20 hoort de bus bij het Transvaal te zijn. Op 9292 stond dat die nu om 11:50 zou komen. Even later werd het 12:08 en daarna 12:15. Uur gewachtt en dan rijd de bus een route die niet aangewezen staat en vermijd het Transvaal in Sleeuwijk. Erg schandalig om mensen 2 uur te laten staan wachten!!

Als de bus op de juiste tijden en plekken aanwezig is.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Mariëlla, Oei, balen zeg dat je een uur op de bus hebt moeten wachten en deze vervolgens halte Transvaal in Sleeuwijk over heeft geslagen. Begrijp ik goed dat je bij halte Transvaal uit wilde stappen? Of wilde je er juist instappen? Ik wil er graag melding van maken bij de teammanager in de regio maar dan ontvang ik graag nog informatie van je over welke buslijn het gaat. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Mariellavos_

1 maand geleden - Bedankt voor uw reactie. Het was de buslijn 121 richting Den Bosch. Ik wilde instappen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Goedemorgen Mari?lla, De dienstuitvoering van lijn 121 is op 11 oktober minder goed uitgevoerd door de afsluiting van de Merwedebrug voor busverkeer. Inmiddels zijn hier maatregelen tegen getroffen om de bussen zo precies mogelijk volgens de dienstregeling te laten rijden ondanks de afsluiting van de brug. Dit was op 11 oktober nog niet bekend waardoor er helaas veel ritten (gedeeltelijk) zijn komen te vervallen. Excuses voor het ervaren ongemak! Groet, ^JE

Arriva

Heeft op 26 oktober 2016 om 07:49 geantwoord

Goedemorgen Mariella,

^JE
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Mariellavos_