Klacht: Tijdelijke geldigheid entree tickets Efteling tijdens corona lockdown

LDI op 20 september 2021 over Efteling in de categorie Attractiepark

Graag sluit ik me aan bij eerder gemelde klachten. Ook onze reservering in december 2020 was geannuleerd wegens de coronamaatrdegelen. Bij ons betrof het 4 speciale verjaardagstickets. Deze bleken verlengd te zijn naar 28 maart 2021, terwijl de parken pas op 16 mei gedeeltelijk open mochten. Ten onrecht heb ik aangenomen dat wegens corona de tijdelijke geldigheid van tickets zou vervallen. Helaas blijkt nu dat onze tickets niet meer geldig zijn en verwees de medewerker die wij telefonisch hierover hebben gesproken naar de mail met verlening tot maart??? en een melding op hun website hierover??? Op dit moment zeer teleurgesteld in die familiepretpark en in afwachting van hun reactie op mijn mail.

Verlening van de geldigheid van onze eftelingtickets tot einde dit jaar 2021, zodat wij alsnog naar de winterefteling kunnen gaan waarvoor wij vorig jaar kaartjes hadden gekocht.
En mocht er wederom een sluiting van het park zijn wegens corona, dat de geldigheid dan wederom wordt verlengd of geld terug.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LDI