Klacht: Noodfonds energie betaald niet

Karintje18 op 19 november 2023 over Tijdelijk Noodfonds Energie in de categorie Algemeen

Over okt, nov, dec 2022 heb ik geld terug gekregen vanuit het Noodfonds energie maar over mijn aanvraag van jan, febt, maart 2023 nog helemaal niks ontvangen. Nu al 8 maand wacht ik op mijn geld en telkens maar weer mails van het noodfonds dat ze toch nog meer gegevens van mij nodig hebben en dan moet ik weer een maand wachten.
Terwijl ik al mijn gegevens als tig keer hebt gestuurd naar hun. Ze houden me gewoon aan het lijntje. Nu kreeg ik in okt een mail van hun dat het inderdaad wel lang duurt en ze zouden mij zelf uitbetalen. Oke, weer drie weken later krijg ik een mail van hun of ik al mijn inkosten van 2020/2021/2022 wil doorgeven en dat zou weer een maand duren. Mogen ze dat wel vragen want was ook niet nodig bij mijn eerste aanvraag!!! Dat ik geld terug krijg is een feit maar wacht nu al 8 maand. Een samenwerking tussen noodfonds en de energieleveranciers die miljoenen hebben ontvangen van de overheid maar de mensen die het nodig hebben krijgen het niet. Het staat vol met klachten op internet (zie oa klachtenkompas) over mensen die hun geld niet krijgen en het ergste is nog dat Noodfonds er gemene praktijken op na houdt zoals bij veel mensen gebeurd is: Wij hebben u gebeld en u nam niet op dus u zaak wordt gesloten. De vele miljoenen komt niet terecht bij de mensen die het nodig hebben maar het Noodfonds en de energieleveranciers worden er rijk van. Een schande.

Ik wil mijn geld waar ik recht op heb vanuit het Noodfonds energie over de maanden jan, febr en maart 2023.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tijdelijk Noodfonds Energie

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tijdelijk Noodfonds Energie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Karintje18