Klacht: Tijd op de app klopte niet

op 25 februari 2017 over 9292 in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteravond wilden wij met bus 123 vanuit breda naar huis. De app gaf aan dat de bus om 23.03 zou vertrekken. Toen wij echter om 22.59 op het station aankwamen, was de bus al vertrokken om 22.57 (stond ook zo op het overzicht). Hierdoor hebben wij een taxi moeten nemen van 30 euro. Als wij hadden hadden geweten dat hij 6 minuten eerder ging, waren wij natuurlijk eerder richting het station gelopen..

Gewenste Oplossing:

Wanneer de taxi kosten vergoed worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 9292

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 9292 nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door 9292 in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat 9292 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

9292

Heeft op 28 februari 2017 om 11:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Annelie.dejong@hotmail.com