Klacht: Geen geld terug gekregen

Zoeimthorn op 02 april 2020 over TicketTack in de categorie Ticketbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een kaartje van €46,- gekocht voor rotterdam rave by day 28 maart.. ivm met aflasting van het corona virus zouden de kopers hun geld terug krijgen dat is nu een week later nog steeds niet gebeurd. Ik heb ze 8x gebeld verspreid over verschillende dagen en krijg geen gehoor. Een mail gestuurd ook geen gehoor een bericht gestuurd ook weer geen gehoor, vriendin heeft t zelfde probleem en ik vind ze echt asociaal er staat op de site dat iedereen zn geld terug zou krijgen en dat gebeurd gewoon niet

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld terug heb ben ik tevreden en koop ik nooit meer via tickettack iemand minder dus

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TicketTack

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TicketTack nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zoeimthorn