Klacht: Tickets concert Bryan Adams TA

op 15 augustus 2017 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Gisteren tickets besteld en door te snel te willen klikken blijkt het bedrag bijna verdubbeld nadat de boekingskosten en handelingskosten erbij zijn gekomen. Op de website is hier over niks te lezen. Binnen 5 min neem ik contact op via hun website en wil de order annuleren. De Credit Card is reeds het bedrag geblokkeerd en kan de betaling niet stop zetten. Er volgt, hoe anders, een negatief antwoord van Viagogo dat de betaling geheel afgehandeld is. Doch ik heb nog geen tickets via email ontvangen maar zou ze wel gratis alvast kunnen verkopen. Ga ik naar de verkoop site om de kaarten evt weer aan te bieden komen er toch nog 10% handelingskosten bij. Wat zijn dit voor oplichters?
De algemene voorwaarden krijg je niet van te voren te zien.

Ik wil de order annuleren zoals dit ook in de wet van verkoop op afstand staat en ik wil mijn geld terug. Het gaat hier om 1539,79 Euro.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ria van Dijk