Klacht: Tickets Celine Dion voor 31 december 2018

op 06 september 2018 over TopTicketshop in de categorie Ticketbedrijven

Bestelde op za 1 sept. 2018 kaarten voor Concert Céline Dion op 31 dec 2018 in Caesars Palace Las Vegas.
De prijzen op de site varieerden constant en het was erg moeilijk om duidelijk overzicht te hebben krijgen. Wel site die kleurrijk is en indruk geeft duidelijk te willen zijn voor de consument.
site
https:www.toptickets.usresults-ticketevtid3586426eventCelineDion

Uiteindelijk ga ik toch over tot boeken, en werd misleid tijdens de boeking het was plots nog steeds A row…. maar in de First Mezzanine7 aan 316 USD per ticket ipv in de A row rear orchestra 2 ( veel betere plaatsen).
Plots ging men ook vertalen van Engels naar Nederlands
Prijs van de kaarten wist ik vrij snel tot 3X teveel betaald en ik kreeg andere plaatsen dan deze die gevraagd werden bij eerste aanklik.
Getelefoneerd met Top Tickets n° : en wijzigen was niet mogelijk annuleren nog minder stoelplaatsen kon men mij niet aangeven. kaarten zouden per digitaal toekomen op 20 december 2018.
Tot 3 X tot met hen gebeld … niet kon baten!
Dit zat niet goed… verder gekeken.
Overal klachten gelezen over Top Ticket Shop
Dus ik wou zekerheid voor mijn plaatsen voor concert op 31 december 2018.
Officiële site van Colosseum Caesars Palace verkoopt dezelfde kaarten aan 149 USD zonder service kosten. Wel bieden zij een extra verzekering aan in geval concert niet door kan gaan voor refund.( prima). Ik heb nieuwe kaarten besteld via ticketmaster.
Alles werd duidelijk voorgesteld.
Correcte afhandeling, zitplaatsen meteen gekend.

REST NU dat ik nog steeds een REFUND wil van de 899,07 USD die ik betaald heb bij TOP TICKETS.US voor 2 kaarten:
ik ben niet zeker of ik de kaarten wel zal ontvangen
indien ik kaarten ontvang heb ik ze ZO MAAR LIEFST 3 X TEVEEL BETAALD
heb ik ook kaarten ontvangen voor plaatsen waar ik NIET WOU ZITTEN!!
Pure misleiding van vertrouwen!
Ik wil annulering ben binnen de 7 dagen na boeking voor deze actie te stellen

IK WIL GEWOONWEG DE 899,07 USD terug vorderen van Top Tickets.us
VERDERE DOSSIERDETAILS :

Mijn mastercard heb ik ondertussen geblokkeerd maar te laat de kosten stonden reeds in reservatie....
Top Tickets geeft aan op mijn ontvangstbewijs van boeking dat ze de kosten voor afhouding 899,07 USD laten verschijnen onder My ticket tracker , dit klopt ook niet.
De reservatie die reeds gedaan werd bij Mastercard gebeurde onder volgende omschrijving op datum van 3 december 2018:
Tickets 899,07 USD 783,24 € SOUTH USA

Subtotaal 632,00 USD
Servicekosten 2 x 129,56 USD
Levering : 7,95 USD
EINDTOTAAL 899,07 USD

Ik beroep mij op de uitspraak van kantonrechter in Amsterdam onder nummer NJF 2011480.
Dit vindt U terug op WWW.rechtspraak.nl uitspraak op 2 mei 2011.

Hierin wordt gesteld dat een topticketshop en andere wederverkopers geen toegang tot een evenement verkopen, maar weder verkoper zijn van de tickets die toegang geven tot het evenement en daardoor zich hebben te houden aan de wet verkoop op afstand en het recht van annuleren geldt, mits je binnen 7 dagen je beroept op deze wet.

Ik ga ervan uit dat U deze rechtspraak verder zal toepassen en de aankoop met bestelnummer : 28187985 annuleert en terugbetaald.
Zijnde : 899,07 USD 783,24 USD

Deze klacht wordt heden ook geregistreerd bij de plaatselijke politie van Kalmthout.

Ik zal U na doorsturen van deze klacht ook per mail inlichten dat ik annulering wens en klacht heb ingediend!

Deze mail zal gestuurd worden naar:
TopTickets.us [customersupport@mytickettracker.com]

Dank voor de e uitvoering van gevraagde!

Hoogachtend,

Denise Duterne

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TopTicketshop

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TopTicketshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Denise Duterne