Klacht: Tickets boeken met Flying Blue is een wassen neus.

op 27 juli 2016 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Ik wil een Award ( miles ) ticket online boeken bij flying blue, de vluchten worden wel getoond en je kan je stoel uitkiezen, maar wanneer je wilt bevestigen geeft het systeem een “foutmelding”.
Daarna verdwijnt de vlucht uit je keuze menu.

Opeens zijn alle stoelen niet meer beschikbaar ( het maakt niet uit of je rechtstreeks vliegt, via Parijs, via Beijng, of via andere steden. Alle Flying blue stoelen zijn opeens uitverkocht. Dan spaar je hoop punten via klm en American express, maar de punten kan je gewoon niet gebruiken!! De klacht wordt ook niet door KLM ( flying blue afdeling) serieus genomen. erg slechte service en klantonvriendelijk.

Dit is al de 6 keer achter elkaar dat dit gebeurt met verschillende vluchten. Je biedt vluchten aan of niet en niet mensen lokken met vluchten die toch niet bestaan met award miles!!

Ik wil gewoon een retour business class ticket via klm kunnen boeken met mijn award miles punten op de datums dat klm online aangeeft anders stop ik ermee omdat het spaarsysteem niet deugt!

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SPA26