Klacht: Tickets betalen met Hema cadeaukaart gaat niet.

op 22 juli 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Vandaag de hele dag bezig geweest om via de Hema toegangskaartjes te kopen voor Holiday Park met betaling van een Hema cadeaukaart die zowel in de winkel als op de internetshop te gebruiken zou zijn volgens de opschrift op de kaart.

Eerst via de site geprobeert. Bij het afrekenen is het echter niet mogelijk om met de cadeaukaart te betalen.

Dan maar naar de winkel in het centrum. De medewerker van de klantenservice kon mij de kaarten niet verkopen omdat het geen actie was. Van hem het nummer van de klantenservice gekregen.

Contact opgenomen met de klantenservice waar eene Sunny me te woord stond. Het verhaal uitgelegd. Hij snapte niet dat het niet kon. Ging contact opnemen met het filiaal en een ander filiaal in de stad. Filiaal in het centrum kon de kaarten niet verkopen omdat ze niet in zijn systeem stonden. Maar bij het andere filiaal zou het wel kunnen.

Ik daarheen. Verhaal uitgelegd aan de winkelmanager maar deze kon de kaarten ook niet verkopen. Heeft toen met dhr. Sunny gebeld. Kwam terug dat ze niets voor mij konden doen. Maar hij zou me terug laten bellen omdat hij het niet gepast vond dat ik daarheen doorverwezen was.

Kwartier later belt dhr. Sunny om zijn verontschuldigingen aan te bieden. Hij wilde het goed maken met een code om 20% korting te krijgen op de aanschaf van de kaarten.

Oke dan, maar nog steeds ontevreden dat ik niet kan betalen met mijn Hema cadeaukaart. Hoewel vermeld staat dat deze zowel op internet als in de winkel te gebruiken is.

De kortingscode ingevoerd bij het afrekenen. Code wordt niet herkend. Weer contact opgenomen met de klantenservice. Collega van dhr. Sunny aan de lijn. Weer verontschuldigen. Nieuwe code. Ingevoerd met de medewerker aan de lijn. Code wordt ook niet herkend. Medewerker gaat in overleg. En verteld me dat deze codes niet werken op het bestellen van tickets. En als kers op deze “vieze Hema taart” dat het niet mogelijk is om op internet met een cadeaukaart tickets af te rekenen. Alleen met Ideal.

Gevraagd of ik zijn manager kon spreken. Die hadden ze niet. Vandaar dat het zo een ongeorganizeerde zooi is bij hun. Verder kon hij niets voor me doen. Toen heb ik ze maar geen prettig weekend gewenst want die hoor je te verdienen met goe werk en niet deze puin hoop.

Conclussie: Koop geen (Hema) cadeaukaart, je kan beter de waarde in contanten hebben want je wordt voor het zelfde geld beperkt in je keuze.

Ik wil mijn geld terug van de cadeaukaart, zodat ik kan kopen wat ik wil bij de Hema.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Superteleurgesteldeklant