Klacht: Kaartjes voor Vrienden van Amstel Live niet ontvangen

Matrja Groenenboom op 19 januari 2013 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Op 14 maart 2012 heb ik 2 1e rangs kaartjes voor Vrienden van Amstel Live voor 24 januari 2013 besteld. Ik heb afgelopen weken 3x gemaild waar de kaartjes bleven en dan kreeg ik als antwoord dat die uiterlijk 7 dagen voor het evenement binnen zouden zijn. Gisteren kreeg ik bericht dat die kaartjes niet beschikbaar zijn en dat ik mijn geld terug zou krijgen. Dat laatste ben ik nu een beetje bang voor gezien de reacties op deze zite. Maar het ergste is dat er ook geen geode kaarten meer te koop zijn zodat wij dus gewoon niet kunnen. Iets waar wij ons al een jaar op verheugd hadden.

Het liefste twee kaartjes voor Amstel Live 1e rang maar anders toch minimaal ons geld terug met rente. Zij hebben het wel een jaar lang in hun bezit gehad.

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticketloket.com

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticketloket.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door