Klacht: Geen kaarten toegezonden gekregen

HLvAller op 27 januari 2013 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 13 mei 2012 hebben we 4 kaarten besteld en betaald via ticketloket.com met een totaalbedrag van 395,75 euro.
De kaarten zouden we ontvangen minimaal 7 dagen voor aanvang van het concert, zoals velen hebben ook wij geen kaarten ontvangen.
Alleen een mail op 18 januari j.l. met daarin de mededeling dat de restitutie verwerkt wordt.
Tot op heden is het bedrag niet teruggestort.
Zeer teleurstellend dat een er EN en leuke avond EN een kleine 400 euro door de neus worden geboord!

Gewenste Oplossing:

Het volledige bedrag terug op de rekening binnen 7 dagen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticketloket.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticketloket.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door