Klacht: Ticket wijzigen of omboeken kan! Misleidende informatie

op 05 oktober 2016 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

KLM biedt tijdens het boeken van een ticket de mogelijkheid aan om een ticket te wijzigen voor een bedrag van €150. Puntje bij paaltje kan een ticket niet worden gewijzigd op naam en wanneer je een ticket wil wijzigen (op bestemming bijvoorbeeld) blijf je hetzelfde bedrag betalen. In mijn ogen nogal misleidende informatie. Waardoor wij nu met een ticket zitten waar we €800,- voor hebben betaald en niks mee kunnen.

Wanneer je als consument de optie leest: Wijzigingen is toegestaan tegen betaling van EUR 150,00. Ga je ervan uit dat je wellicht iets meer flexibiliteit mag verwachten.Via social media, de klantenservice en de mail krijgen wij alleen maar het verhaal dat in de algemene voorwaarden staat dat je een ticket niet mag overdragen Artikel 3 – 3.2 Algemene Bepalingen punt c.

Wij willen het liefst goedkoop van het ticket af of een andere optie van KLM ontvangen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NadettePluis