Klacht: Ticket van niet bestaande vlucht Al Hoceima

op 01 augustus 2016 over Nuhr in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

!! in september VLIEGT NUHR NIET TERUG VANUIT AL HOCEIMA!!

Ticket geboekt in april 2016. Amsterdam –> Al Hoceima in Augustus en retour op Al Hoceima –>Amsterdam september . Enkele dagen voor vertrek willen we bagage bijboeken, vervolgens krijgen we een nieuw ticket met een compleet andere datum ( 5 dagen eerder)!!!! niet meer met Transavia maar nu opeens met Correndon. Navraag bij Nuhr: de Transavia vlucht is geannuleerd door hun, ze hebben niks doorgegven aan de passagiers. Als we geen bagage bijgeboekt hadden, hadden we dit dus nooit geweten
Klap op de vuurpijl: We checken de terugvlucht in september op hun website, die staat er niet meer op. Navraag bij Nuhr: alle vluchten Al Hoceima naar Amsterdam in september zijn geannuleerd, zonder passagiers te informeren!

Contact met Transavia opgenomen: Nuhr heeft zowel in augustus als in september de vluchten geannuleerd, omdat ze de vluchten niet vol krijgen.

Gewenste Oplossing:

Als deze malafide toko opgeheven word en alle gedupeerde hun geld terug krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nuhr

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuhr over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nuhr nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nuhr in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door El Kadouir Rashid