Klacht: Ticket van niet bestaande vlucht Al Hoceima

op 01 augustus 2016 over Nuhr in de categorie Online Reisbureaus

!! in september VLIEGT NUHR NIET TERUG VANUIT AL HOCEIMA!!

Ticket geboekt in april 2016. Amsterdam –> Al Hoceima in Augustus en retour op Al Hoceima –>Amsterdam september . Enkele dagen voor vertrek willen we bagage bijboeken, vervolgens krijgen we een nieuw ticket met een compleet andere datum ( 5 dagen eerder)!!!! niet meer met Transavia maar nu opeens met Correndon. Navraag bij Nuhr: de Transavia vlucht is geannuleerd door hun, ze hebben niks doorgegven aan de passagiers. Als we geen bagage bijgeboekt hadden, hadden we dit dus nooit geweten
Klap op de vuurpijl: We checken de terugvlucht in september op hun website, die staat er niet meer op. Navraag bij Nuhr: alle vluchten Al Hoceima naar Amsterdam in september zijn geannuleerd, zonder passagiers te informeren!

Contact met Transavia opgenomen: Nuhr heeft zowel in augustus als in september de vluchten geannuleerd, omdat ze de vluchten niet vol krijgen.

Als deze malafide toko opgeheven word en alle gedupeerde hun geld terug krijgen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nuhr

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuhr over deze klacht.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nuhr nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nuhr in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door El Kadouir Rashid