Klacht: Ticket op een andere naam zetten

op 31 mei 2016 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Vanwege relatiebeëindiging wil ik een businessclass ticket op een andere naam zetten. Dit is onmogelijk bij KLM. Bij annulering is er ook geen restitutie mogelijk. Het ticket annuleren en op de nieuwe naam voor dezelfde stoel een nieuw ticket kopen kan, maar blijkt alleen tegen het huidige tarief te kunnen, wat uiteraard twee keer zo duur is. KLM pakt dus je geld af van je eerste ticket, om je vervolgens keihard nog een keer het dubbele te vragen voor de stoel die je al betaald hebt. Dit is toch je reinste geldklopperij, nee zelfs oplichterij! Het verbaast me inmiddels niet dat het niet goed gaat met onze nationale trots……..

Uiteraard zou ik tevreden zijn als ik, uiteraard met een goede reden, en tegen een redelijke vergoeding, mijn duurbetaalde ticket op een andere naam kan zetten. Uiteindelijk zou restitutie van het eerste ticket en dan maar meer betalen voor het nieuwe ticket ook nog acceptabel zijn.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door edwinsoetens