Klacht: ticket online omboeken.

op 21 juli 2016 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

ik zit momenteel in chile zuid-amerika. ik heb tot een aantal keer me ticket moeten omboeken inverband dat ik me hand heb gebroken en hier een operatie heb gehad, nu dat ik hersteld ben wil ik graag langer blijven dus heb ik nogmaals mijn ticket omgeboekt. nu schijnt dat er een vlucht vast staat in het systeem waardoor ik het overzicht niet meer kan zien van de vluchten die beschikbaar zijn en het goedkoopst. dit probleem heb ik al een keer eerder gehad en is opgelost door klm. met de code van de foutmelding die ik krijg, dus ik weet dat het mogelijk is! dus het probleem en mijn klacht is dat ik nu weer niet in het overzicht kan kijken naar beschikbare vluchten en nu moet ik dus met de facebook chat van klm elke keer vragen naar beschikbare datums. ik heb aangegeven dat er weer een vlucht vast staat in het systeem maar ze zeggen dat ze daar niks aan kunnen doen. en als ik er veder op in ga word er soms 4 dagen niet gereageerd!

als ik me vluchten online weer kan zien en weizigen en niet afhankelijk moet zijn van een facebook chat

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gerbenvanwinden