Klacht: Ticket nooit gekregen

op 20 december 2017 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 11.12. retourvlucht Eindhoven Belgrado geboekt voor 2 personen, voor 12.12 wegens overlijden van mijn vader. Reservatienr 3204331032,. Pas 15.12 mail gekregen ‘helaas konden wij uw reserveringverzoek niet voltooien ‘, maar verder geen woord over terugstorten van geld.

Gewenste Oplossing:

Ik wil tenminste mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Katica