Klacht: Ticket Japan geen geld teruggekregen na email verzoek.

op 26 mei 2020 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na het onstaant van de corona, zijn vrijwel alle douanes op slot en grendel. Van AirBnB automatisch geld teruggekregen aangezien de toeristenplekken niet meer bezoekbaar zijn. Na het mailen en bellen naar KLM werd ik steeds verwezen naar de website.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg dat ik nu hard nodig heb. En aangezien mijn planning vakantiedagen zijn opgenomen moet ik deze maar vieren in mijn kamer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Amoughouz