Klacht: Ticket geanuleerd

op 02 oktober 2017 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Transavia,
Ik had voor 2 personen een retour ticket geboekt n.a 3 februari 2018 heen naar Arecife, terug 27 februari 2018, ik bel met de klanteservice om te vragen of ik het heenticket mag omruilen voor 2 koffers van 20 kg, want we hebben deze tickets niet nodig want we zijn dan al op fuertafutura en gaan met de boot over naar Lanzarote, nee zegt ze u bent het ticket kwijt of kan het omboeken op een andere datum, kost 100 euro.
Nu zijn wij toch regelmatig klant van Transavia , waarom kunnen jullie die tickets van 3 januarie niet verekenen met 2 koffers op de terugweg mee te nemen 27 februari.
Hoe dan ook het kost mij gewoon meer geld.of we zijn de tickets kwijt.
Heel jammer maar u begrijpt dat wij nooit meer met transavia gaan vliegen als dit niet netter geregeld kan worden.Het boekingsnummer is UYYP7G.
Graag kontakt hierover.
Met Vriendelijke Groet,
Cs vd Wereld,
F van der Spek

Gewenste Oplossing:

Wij zouden graag zien dat deze tickets van 3 februari 2018 verekend worden met de 2 koffers van 20 kg die wij terug nemen op de vlucht van 27 februari 2018 van Arecife naar Amsterdam. En zeker geen 100 euro willen betalen om dit te veranderen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr vd Wereld