Klacht: Ticket geanuleerd

op 02 oktober 2017 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Beste Transavia,
Ik had voor 2 personen een retour ticket geboekt n.a 3 februari 2018 heen naar Arecife, terug 27 februari 2018, ik bel met de klanteservice om te vragen of ik het heenticket mag omruilen voor 2 koffers van 20 kg, want we hebben deze tickets niet nodig want we zijn dan al op fuertafutura en gaan met de boot over naar Lanzarote, nee zegt ze u bent het ticket kwijt of kan het omboeken op een andere datum, kost 100 euro.
Nu zijn wij toch regelmatig klant van Transavia , waarom kunnen jullie die tickets van 3 januarie niet verekenen met 2 koffers op de terugweg mee te nemen 27 februari.
Hoe dan ook het kost mij gewoon meer geld.of we zijn de tickets kwijt.
Heel jammer maar u begrijpt dat wij nooit meer met transavia gaan vliegen als dit niet netter geregeld kan worden.Het boekingsnummer is UYYP7G.
Graag kontakt hierover.
Met Vriendelijke Groet,
Cs vd Wereld,
F van der Spek

Wij zouden graag zien dat deze tickets van 3 februari 2018 verekend worden met de 2 koffers van 20 kg die wij terug nemen op de vlucht van 27 februari 2018 van Arecife naar Amsterdam. En zeker geen 100 euro willen betalen om dit te veranderen.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr vd Wereld