Klacht: Ticket betaald maar niet op tijd ontvangen

op 20 maart 2017 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Op 19-3 om 18.30 heb ik een ticket gekocht via eDreams. De vlucht was om 20-3 om 00.55. Nadat ik de ticket had gekocht kreeg ik een bevestigingsmail met het volgende:
” Je boeking is in afwachting van de bevestiging van de luchtvaartmaatschappij.
Zodra de luchtvaartmaatschappij het heeft bevestigd, ontvang je een nieuw e-mail van eDreams met je vluchtbevestiging.
We raden u aan no-reply@edreams.com aan uw contactpersonen toe te voegen zodat onze mails niet als spam worden beschouwd. Als u niet binnen 24 uur een e-mail van ons hebt ontvangen, kijk dan in uw spambox. Als u de mail niet heeft ontvangen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Let op: ga niet naar de luchthaven voordat je een e-mail hebt ontvangen met je vluchtbevestiging!
De luchtvaartmaatschappij heeft je reserveringsverzoek ontvangen, maar vanwege technische redenen kan je reservering nu niet worden bevestigd.
De status van uw aanvraag is: IS BEZIG ”
Ik heb geprobeerd contact op te nemen met eDreams maar de kosten zijn 1 euro per minuut en heb al 25 minuten moeten wachten zonder dat er wordt opgenomen. In totaal zijn er 230 euro betaald voor de ticket. Ik wil mijn geld terug!

Ik wil mijn geld terug!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar eDreams over deze klacht.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bascesme