Klacht: Nagels gescheurd na behandeling

Marjolein5575 op 29 augustus 2023 over Thu Binh Nails in de categorie Beauty & Wellness

Een medewerker van de salon heeft de oude gellak volledig verwijderd, daardoor zijn mijn eigen nagels erg dun geworden. En inmiddels zitten er op 4 nagels een flinke scheur, halverwege mijn nagels.
Ik ben in de winkel langsgegaan en aangegeven hoe de staat van mijn nagels is. Er werd met mij gecommuniceerd door de medewerkers terwijl zij met andere klanten bezig waren. Ik probeerde uit te leggen wat het probleem is en er werd zonder te kijken naar mijn nagels gezegd dat ik van mezelf erg dunne nagels heb en daardoor de scheuren heb gekregen. Er werd als oplossing aangedragen dat ik maar acryl nagels moet nemen. Ik gaf aan dat ik dat niet wil, maar gewoon gellak wil en dat mijn nagels gerepareerd zouden worden. Er werd niet echt naar mij geluisterd, of naar mijn nagels gekeken. Ik ben uiteindelijk maar weggegaan.

Ik zou mijn geld (35 euro) terug willen. Dan kan ik het ergens anders laten repareren.
Ik was in de winkel langsgegaan en had gehoopt dat ze toen met een oplossing zou komen. Maar helaas.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Thu Binh Nails

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Thu Binh Nails nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marjolein5575