Klacht: onrechtmatige betaling niet reageren op contact!!

op 19 oktober 2018 over The Warranty Group in de categorie Verzekering

beste meneermevrouw,

ik, marijke van den berg had getracht u te bereiken via u klanten site, telefonisch en via mail acount van u medewerker Conny,burgers2assurant,com.
Ik kreeg geen reacties geen gehoor op u telefoon nummer en de verzonden mails naar het genoemde mail adres worden retour gezonden daar de afzender niet bereikbaar is.
Ik had getracht een betalings regeling met u kantoor te treffen van het door u verkeerd gestorte bedrag retour te kunnen storten.
Ik kankon het bedrag niet in 1 keer betalen had 3x een bedrag gestort maar was gestop daar ik geen reacties op mijn contact verzoek u zijnde kreeg bevestigd.
Cybercrime was mijn gedachte en had met ING contact op genomen daar ik even niet wist hoe nu te handelen, had ook intussen wettelijke juridisch informatie ingewonnen. U staat in u recht op terug betaling, ik sta in mijn recht om aan u een betalingsregeling voor te leggen.
U heeft tot op heden behalven de ingebrekestelling niet gereageerd op mijn verzoek.
U geeft alleen aan dat u met mij geen regeling bent aan gegaan en alles per direct met de wettelijke rente e buitenrechtelijke kosten dreigde.
U heeft de fout gemaakt en u heeft niet gereageerd op mijn contact verzoeken en ik ben gestopt met betaling daar ik het niet meer vertrouwde door dit boven genoemde gebeuren.

Ik hoop dat u nu op mij verzoek in kanwil gaan en mij deze toezegging toe wil laten komen daar ik dan de betaling per 25 oktober weer wil kunnen hervatten daar uit eindelijk door u gemaakte fout met de betaling af te kunnen zijn.
per 25 oktober 75 euro permaand zolang deze lopen is tot het gehele bedrag van 1.076,40 euro is voldaan, ik heb u reeds 375,40 al toe laten komen.

betalings regeling gehonoreerd word en ik uit de problemen kan komen door deze dubbele betaling aan mij door u organisatie.
Mijn geen onwil word toe gezegd maar u snapt dat ik dit uit veiligheid had gedaan daar u niet had gereageerd op de contact verzoeken of niet bereikbaar was voor mij

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over The Warranty Group

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over The Warranty Group nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marijke Wilhelmina van den Berg