Klacht: Geen enkele reactie op annulering

op 02 augustus 2019 over The Valet Guys in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 83 betaald bij deze firma, maar heb , gezien alle negatieve berichtgeving over valet services rondom Schiphol besloten om het af te zeggen. De annulering heb ik op 23-7-2019 via hun website verstuurd en een dag later er email
Echter, nog geen enkele reactie.
Ben bang dat ook dit bedrijf de slechte naam van valet parkeren waar maakt en dat ik naar m’n geld kan fluiten.
Het enge vind ik nog wel dat ze mijn kenteken etc hebben

Gewenste Oplossing:

Geld retour, en een schriftelijke bevestiging dat mijn persoonlijke gegevens uit hun data zijn verwijderd

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over The Valet Guys nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marcel151169