Klacht: Geannuleerde order 2625-397-DB bij The R&B Group International Online Store Nederland

Dave Boogers op 30 juli 2014 over The R&B Group International Online Store in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 1 februari 2013 een witte playstation 3 besteld en dezelfde dag ook betaald. Nu bleek op 5 maart 2013 dat het product niet meer leverbaar was. De order werd geannuleerd en mij werd beloofd dat het geld binnen de wettelijke termijn zou worden teruggestort. De terugbetaling heeft echter nog steeds niet plaatsgevonden, na veelvuldig contact met de customer service. Er is ook een ticket aangemaakt bij de helpdesk van de R&B Group, nummer 929569. Ik heb een PDF kopie van het verloop van deze ticket, samen met een deel van de ellenlange e-mail correspondentie toegevoegd aan deze klacht.

Gewenste Oplossing:

Een zo spoedig mogelijke terugstorting van het geld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door The R&B Group International Online Store in behandeling genomen

Bericht van The R&B Group International Online Store

8 jaren geleden - Beste Dave, Wij van het webcare team hebben ook geen idee waarom u zo lang moet wachten. Het enige wat wij u niet kunnen melden is: Dat wij de klacht in behandeling hebben genomen. Met vriendelijke groeten, Jade Webcare Team The R&B Group International Online Store

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Beste R&B Group, Het is inmiddels weer een maand geleden dat jullie deze klacht in behandeling hebben genomen. Is er inmiddels al wat meer bekend? De wettelijke terugbetalingstermijn van 30 dagen is al ruimschoots verstreken en ik wacht al meer dan een jaar op een terugstorting van mijn betaling. Met vriendelijke groet, Dave Boogers

Alle klachten die gemeld zijn door