Klacht: Afschrijvingen zonder koop

Piekjje op 12 maart 2021 over The Inner Circle in de categorie Datingsites

3 weken geleden kreeg ik berichten in mijn agenda op mijn Iphone, dat mijn iphone was gehacked. Op mijn apple account stond ineens een abonnement van Inner Circel, dat ik niet eens kende en nooit heb aangeschaft. Uiteraard meteen gecanceld en toen verdwenen ook de rare berichten uit mijn agenda. Tot mijn schrik zag ik vandaag dat er vanaf oktober elke maand 39,99 wordt afgeschreven door Inner Circle van mijn creditcardrekening. Apple en creditcardmaatschappij gebeld, beiden zeggen niets te kunnen doen en geen geld terug te kunnen geven. Wat zijn dit voor een praktijken? Zomaar geld kunnen afschrijven zonder iets gekocht te hebben of uberhaupt de app op je telefoon te hebben?

Ik eis dat het geld wordt teruggestort op mijn rekening. Van oktober tot en met januari is er afgeschreven, dat betekent 4 maanden 39,99 euro.

Wanneer het geld dat is afgeschreven van mijn rekening (4 x 39,99) is teruggestort.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over The Inner Circle

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over The Inner Circle nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Piekjje