Klacht: Teweinig fitnessapparaten en teveel mensen in groepslessen

op 03 februari 2014 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Er zijn te weinig fitnessapparaten voor de mensen die binnen zijn. Je staat soms wel 10 minuten te wachten. Bij de groepslessen en vooral de zumba mogen er maar 22-24 mensen in de zaal nu heb ik al mee gemaakt dat er op maandags 29 in staan. Dus dat is veel te veel heb de maandag dus geschrapt en nu staan er op de zondag ook weer 27 mensen in een les weer teveel. Ze laten mensen de les in gaan ZONDER kaartje terwijl de regel is een kaartje bij de balie halen en op is op. Nu heb ik er zelf bepaalde mensen op aangesproken en die zeggen gewoon ik train hier vanaf het begin dus ik heb de meeste rechten. Met andere woorden iemand die net lid is en betaalt voor de groepslessen en een kaartje heeft moet de les maar uit omdat iemand die 10 jaar lid is de meeste rechten heeft. Tegen mij zei ze als je er last van hebt ga je maar weg, maar ik ben degene met een kaartje ik ben op tijd zij niet en dan moet ik weg!!! Heb de maandag al geschrapt om deze redenen maar ik ga niet voor een ander nog een zumba schrappen. Tevens denk ik ook dat de brandveiligheid in gevaar komt. waar en hoe komen zoveel mensen uit een lokaal/ gebouw. De receptie heeft geeneens een vaste telefoon om naar buiten te bellen wat als er iemand een hart stilstaand krijgt of er breekt echt brand uit. Heeft er überhaupt wel iemand een EHBO-reanimatie of een BHV diploma? Misschien moet de brandweer maar eens gaan checken hoeveel mensen er binnen mogen!!!!!!!!!

Wie het eerst maalt die het eerst krijgt. Geen kaartje geen les. Meer apparaten of niet zoveel mensen binnen laten. Een telefoon voor de receptionist voor calamiteiten( is toch wel een pre). REGELS ZIJN REGELS

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 04 februari 2014 om 11:49 geantwoord

Zojuist contact gehad me de betreffende. Mevrouw gaf aan dat er na de overname van HealthCity een aantal punten zijn verslechterd. Wij gaan de aangegeven punten uiteraard intern bespreken en opzoek naar een passende oplossingen zodat iedereen naar tevredenheid bij ons kan sporten.

Heeft op 10 februari 2014 om 13:11 geantwoord

Is geen oplossing er werd geopperd misschien moeten we gaan uitbreiden. Dat is dus voor het probleem van nu geen oplossing!!!!

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Basic Fit beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door TinyLorenzo