Klacht: Teveel plaats innemen weg

op 01 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op de sluis heb je al weinig plek waar je kunt rijden. Deze bus nam te veel plek in op de weg met onvoldoende rechts te riiden op zijn baan en door dit reden wij bijna de berm in op de sluisdijk.

Gewenste Oplossing:

Bussen moeten niet denken dat ze alleen op een rijbaan rijden , maar ook nadenken over de plek wat de auto's zelf hebben .

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Claudiaeon, Dat is niet zo mooi om te lezen. * In welke richting reed je * Heb je gezien om welke buslijn het ging? * Hoe laat was dit ongeveer? Dan kan ik de juiste rit erbij zoeken en er een melding van maken in de regio. met vriendelijke groet, ^JK Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Claudiadeon

2 maanden geleden - Ik reed Op de sluisdijk in borgharen naar de kant om de sluisdijk te verlaten naar de beatrixhaven , de bus ging de kant op naar de bushalte sluisdijk/middenweg ,dit ging om lijn bus 9 en om 15:25.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 07 november 2017 om 08:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Beste Claudiaeon,

Mijn oprechte excuses voor deze late reactie! Ik heb je klacht over het rijden op de Sluisdijk intern doorgestuurd naar de regio zodat de situatie besproken kan worden en er op de situatie gelet kan worden zodat er ruimte wordt gegeven.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Claudiadeon