Klacht: Teveel om op te noemen / slechte service

op 07 april 2016 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Ik herken veel in onderstaande. Eerst gesprekken gaan goed. Je bent al met al gewoon een nummertje en als ze eenmaal de order binnen hebben gaan ze niet veel meer voor je doen.
Kortom: ik heb spijt dat we er een keuken hebben besteld en we hebben dit ook inmiddels tegen vele mensen verteld.

Wanneer de klachten worden opgelost.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

9 maanden geleden - Beste mevrouw Testini, Vervelend dat u dit gevoel heeft overgehouden aan uw keuken. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb uw ordergegevens erbij gepakt en zie dat wij nog greepjes bij u leveren op 18 april. Kan ik u misschien ergens anders nog van dienst zijn? Ik hoor het graag via webcare@brugman.nl. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Reactie van de melder van de klacht Pegasus457

9 maanden geleden - Helaas is hier de klacht niet mee verholpen. We kunnen het beste even telefonisch contact hebben.

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

9 maanden geleden - Beste mevrouw Testini, We nemen morgen even contact met u op om dit te bespreken. Met vriendelijke groet, Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Reactie van de melder van de klacht Pegasus457

8 maanden geleden - Zou u contact met mij willen opnemen? Er is het eea geleverd, maar het klopt helaas niet.

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

8 maanden geleden - Beste mevrouw Testini, Ik ga ervoor zorgen dat u gebeld wordt. Met vriendelijke groet, Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Reactie van de melder van de klacht Pegasus457

4 maanden geleden - Goedenavond, we zitten nog steeds te wachten op de greep van de koelkast. We zouden hierover worden teruggebeld.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 09 september 2016 om 09:38 geantwoord

Beste mevrouw Testini,

U zal de greep in de loop van volgende week ontvangen via de post. Deze komt vandaag bij ons binnen. Excuus dat u hierover niet eerder bent geïnformeerd.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Marcel - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Heeft op 09 september 2016 om 09:48 geantwoord

Wordt deze ook door een monteur bevestigd? Ik zou alsnog graag nog telefonisch contact hierover hebben.

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

4 maanden geleden - Beste mevrouw Testini, Mijn collega van de afdeling klantenservice zal hierover nog even contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Marcel - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door Pegasus457