Klacht: Teveel mensen in de bus.

op 24 mei 2020 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Het is bij jullie algemeen bekend dat zowel bus 3 als bus 13 een drukke bus is gezien het naar Batavia Stad gaat. Vandaag voor de zoveelste keer gezien het te druk was in de bus ben ik bij mijn halte samen met andere collega’s voorbij gereden door de buschauffeur maar er is ook geen andere oplossing. Het is nu de 3e keer in korte tijd dat dit gebeurt. Mijn advies, zet nog 2 bussen in van 09:00 sochtends tot 10:00 sochtends zodat iedereen optijd op het werk kan komen, dit hadden jullie natuurlijk al heel lang kunnen voorzien en kunnen weten gezien dit niet de eerste keer is dat dit gebeurt. Zorg dat er wat geregeld word, anders zoek ik het hoger op.

Als jullie zorgen dat jullie al extra bussen inzetten op bepaalde tijden en wij ALLEMAAL optijd kunnen komen op het werk. Ik ben er namelijk altijd al 30 minuten te vroeg en een uur is achterlijk om te doen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 24 mei 2020 om 13:47 geantwoord

Beste Brent2401,

Je geeft aan dat het vaak te druk is in lijnbus 3 en lijnbus 13.

Wanneer een bus vol zit dan geeft de chauffeur dit door aan de verkeersleiding. De volgende dag zetten we als het mogelijk is een grotere bus in of extra versterking. Dit wordt dagelijks in de gaten gehouden. Excuses voor het ervaren ongemak.

Het advies is om alleen van het openbaar vervoer gebruik te maken als dit echt strikt noodzakelijk is.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland of ons online contactformulier: http:bit.ly2wIz51S

Anita
Medewerker Arriva klantenservice