Klacht: Teveel Leden Bij Basic Fit Almere Trekweg

op 03 februari 2014 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Zojuist terug van de sportschool en er is mij doorverwezen naar de website om een klacht in te dienen. Meermaals aangegeven dat de enorme drukte bij Basic Fit Almere (trekweg) niet meer normaal is. Op de website staat het volgende: a. “In geval van klachten met betrekking tot Basic-Fit dient het Lid zich in eerste instantie te wenden tot de Gastheer/vrouw en in tweede instantie tot Basic-Fit”. De Gastvrouw die er was gaf mij aan dat zij totaal geen invloed heeft op deze kwestie en dat ze er niks aan kunnen en gaan veranderen, vandaar deze aanpak.

De enorme drukte is niet meer normaal, er zijn geen kluisjes meer vrij, tassen worden achter de balie opgestapeld waardoor het personeel niet eens meer kan zitten. Alle apparaten zijn vol en staan wachtrijen en de vestiging zit ver boven zijn max aan leden. Van de volgende voorwaarde is niets van toepassing: c. “Als het maximum aantal leden is bereikt, wordt het Lid op een wachtlijst geplaatst. Het Lid krijgt bericht van Basic-Fit zodra zijn lidmaatschap kan aanvangen”. Ook de werknemers/gastvrouw(en) geven aan dat zij nieuwe leden niet eens mogen weigeren.

Naast het feit dat het voor leden onmogelijk is om te kunnen sporten is dit voor de werknemers ook niet meer houdbaar (gastvrouw gaf aan wellicht zelf weg te gaan vanwege onhoudbare werkdrukte). Ook zal hoogstwaarschijnlijk de brandveiligheid niet goed zijn aangezien de hoeveelheid mensen die er tegelijk sporten nooit snel naar buiten kunnen komen. Ook is er vaak maar 1 gastvrouw aan het werk voor zeg 100 mensen die er sporten, dit lijkt mij ook niet normaal en zeker te weinig?

Ik heb ook een handtekeningenactie opgezet in deze filiaal waar hopelijk naar gekeken kan gaan worden aangezien de aanmeldingen/handtekeningen boven de tientallen klachten kwamen.

Ik weet niet of er uberhaupt wel een oplossing voor is behalve dat er gewoon teveel leden zijn. Sowieso een stop op het aanvullen van nieuwe leden is geplaatst aangezien dit ook in de algemene voorwaarden staat vermeld.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Basic Fit een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 08 februari 2014 om 11:48 geantwoord

Telefonisch contact opgenomen. We hebben het probleem besproken. Wij, Basic-Fit, gaan intern de situatie bekijken en passende maatregelen nemen om het zo snel mogelijk te verbeteren.

Alle klachten die gemeld zijn door daan-basic-fit