Klacht: Teveel gordijnen, lengte niet goed, verkeerde maten vitrage, en teveel.

op 26 juli 2017 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Gordijnen en vitrage uitgezocht in Hoogezand. Wij wouden niks zelf opmeten om fouten te besparen. Afspraak gekregen voor het inmeten. Persoon heeft alles opgemeten. Wij met het inmeet rapport naar Kwantum, en nu komt het. Onervaren persoon aan de balie die onze order moet overnemen van de inmeter.Bij het invoeren gaat het mis en zijn er teveel extra dingen ingevoerd die wij niet hebben besteld. 16.00 en het meisje is vrij, maar wij waren nog niet klaar met de bon, andere collega heeft het overgenomen, daarbij heeft zij haar college niet meer gecontroleerd of alles goed was ingevoerd. Daarna heeft zei de bon ook niet meer met ons doorgenomen, was dit wel gebeurt dan had ik niet ondertekend! In de wet heet dit dwaling! Na vele malen aangegeven te hebben dat we teveel hebben kreeg ik tot 3x toe het antwoord, ja maar u heeft extra besteld en u heeft u handtekening gezet. Terwijl wij dit niet extra hebben besteld. De bedrijfsleider wil geen kant met ons op. Gevraagd naar een oplossing, met hetzelfde antwoord als net. Klacht doorgegeven aan kwantum. Zou een oplosteam aan de slag. Ik zou teruggebeld worden. NIET DUS! Zelf maar weer gebeld. Klantenservice heeft contact gehad met de filiaal en ik zou door hun weer gebeld worden. En inderdaad ik werd terug gebeld, met geen oplossing! Ik had extra besteld en de handtekening gezet! Nu begon ik te koken!!! Ik wilde geen contact meer met Hoogezand. Inmeter kwam weer bij ons langs voor de laatste vitrage.
Ik zei gelijk tegen hem je hebt teveel, en inderdaad veel te veel. De inmeter heeft bij de klanten service kunnen regelen dat wij met ons probleem naar Winschoten konden gaan. Komen wij daar is onze naam al bekent. Probleem voorgelegd en hehe eindelijk is er begrip. Medewerkster neemt de juiste maten op voor de vitrage en gordijn. Neemt alles goed met ons door, dit hebben wij in hoogezand niet gehad, Volgende dag terug gebeld door de medewerkster dat zei de problemen niet mag oplossen voor Hoogezand. Ik dacht begint het nu nog een keer opnieuw? ja dus. Maar niet voor ons. Ik ga deze week een aangetekende brief naar Kwantum Hoogezand sturen dat wij onze koopovereenkomst willen laten vernietigen onder de titel dwaling. Ik wil de gordijnen en vitrage niet meer houden. En ons geld terug +/- 2000 euro. Ik wil ook niet meer aangesproken worden door de bedrijfsleider, gordijnen en vitrage terug, ik mij geld.

Ik ben pas tevreden als Kwantum Hoogezand onze Gordijnen en Vitrage zonder enige gezeur terug neemt. En ons geld terug geeft, zodat ik naar een andere winkel kan gaan.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door richie35