Klacht: teveel geld willen afschrijven

op 04 oktober 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Mijn dochter is een jaar lid geweest van squla. ik heb geen toestemming gegeven voor nog een jaar. gelukkig waarschuwde de bank me dat er een bedrag van 97,50 afgeschreven zou worden en heb ik dit van tevoren kunnen weigeren. ik blijf nu mails ontvangen dat ik het bedrag alsnog moet betalen. ik heb het lidmaatschap beeindigd (ook al zou dit officieel niet hoeven omdat ik mijn dochter maar voor 1 jaar ingeschreven had). Ik zou nu nog 8, 10 moeten betalen. Adyen blijft zeggen dat ik eerst het volledige bedrag van 97,50 moet betalen en dan het restant terug krijg. ik weiger dit en wens een andere oplossing.

als ik niks meer hoef te betalen.
en anders de mogelijkheid krijg om alleen die ene maand nog, nl 8,10 euro te betalen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 05 oktober 2016 om 09:33 geantwoord

Geachte mevrouw van Overveld,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt.
Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers.
Adyen is enkel een technische dienstverlener, wij kunnen zelf geen betalingen initiëren, wijzigen of terugboeken.
Voor vragen over uw individuele betalingen en hoe deze het best afgehandeld kan worden kunt u contact opnemen met Squla.

Adyen Support

Alle klachten die gemeld zijn door jud over