Klacht: Teveel geld afgenomen terwijl 2 maanden niet train

op 31 juli 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2 maanden lidpasje niet gebruik waardoor me geld van me rekening is afgehaald terwijl ik kreeg te horen dat je na maand kan opzeggen en nu blijk na jaar kan je pas afzeggen wil graag geld terug op me rekening

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als weer geld moet terug gestort worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 01 augustus 2016 om 07:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Clearisce,

Bedankt voor je bericht.

Jij hebt je op 23-5-2016 ingeschreven voor een jaarlidmaatschap met maandelijkse betaling. Dit is het Smart lidmaatschap.

Wij hebben ook een maandelijks opzegbaar lidmaatschap. Dit is het Flex lidmaatschap. Hier heb jij echter niet voor gekozen.

De incasso van juli was niet gelukt. Hierdoor hebben wij met de incasso van augustus 2 maanden tegelijk geïncasseerd.

Met vriendelijke groet,

Dustin van Basic-Fit

Heeft op 01 augustus 2016 om 07:30 geantwoord

Nee kan je niet veranderen van lidpasje groet clearisce

Bericht van Basic Fit

5 maanden geleden - Beste Clearisce, Bedankt voor je reactie. Dat is niet mogelijk. Na het 1e jaar wordt jouw lidmaatschap maandelijks opzegbaar. Met vriendelijke groet, Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Clearisje