Klacht: Teveel betaald voor machine

op 16 oktober 2016 over Nespresso in de categorie Koffie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 80€ teveel betaald voor mijn U milk machine. Ik heb de info van de actie nooit ontvangen.
Nespresso wil geen tegemoetkoming geven terwijl ik al jaren lid ben. Apparaat is bij Coolblue en BCC ook 45€ goedkoper dsn wat ik hreb betaald.
Dit was een cadeau, de lol is er nu af. Bah wat klantonvriendelijk zeg.

Gewenste Oplossing:

Tegemoetkoming 80€ is een enorm bedrag!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Nespresso in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Jolandavdl8888