Klacht: Teveel betaald voor bagage.

op 24 juni 2016 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Betreft bagage vlucht KL1699 d.d. 12 juni 2016 van Amsterdam naar Madrid.
aangezien wij de bagage niet online konden inchecken werd ons gezegd dat wij € 70 euro moesten betalen. Bij het loket waar wij konden betalen was dat ineens € 50 euro dus dat klopte al niet.
Op de terugvlucht van Madrid naar Amsterdam d.d. 23 juni 2016 vlucht KL 1706 moesten wij voor onze bagage ineens € 70 euro betalen. Hoe kan het dat die bedragen zo verschillen. Nu blijkt dat als je lid bent van flying blue je bagage voor zowel heen als terugvlucht met flinke korting meegaat. Het scheelt minstens de helft en soms nog meer. Wij voelen ons onjuist bejegend door de KLM en bij deze zouden wij het door ons teveel betaalde bedrag ‘a €70 euro graag teruggeboekt zien naar rek.nr. NL 76 RABO 0134693469 t.n.v. A? den Ouden. Wij hebben van meerdere reizigers vernomen dat dit regelmatig gebeurd.

Natuurlijk zijn wij tevreden als het teveel betaalde bedrag wordt teruggestort en de informatie op Schiphol beter is en dat alle vliegvelden dezelfde tarieven hanteert. En uiteindelijk is het raar dat als je toevallig lid bent van flying blue je bagage voor een fiks minder bedrag meegaat.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 0469