Klacht: teveel betaald

op 09 september 2018 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Geachte medewerker van Transavia, Op maandag 27 augustus jl. heb ik vijf vliegtickets besteld. Van Amsterdam naar Catania van zondag 29 september tot en met maandag 8 oktober 2018. De dag erop bleek dat wij door privéomstandigheden een week later moesten gaan. We moesten omboeken van zondag 7 oktober tot en met maandag 15 oktober. Die woensdag 29 augustus heeft mijn dochter twee keer gebeld met Transavia. Dis om om te boeken. Er kwam per ticket, waar wij al 240,00 voor hadden betaald 100,00 euro bij. Mijn man zou op vincent@flexfirm.nl de omboeking ontvangen. Dan moesten we direct de extra kosten van 500,00 betalen. Begin avond bleek dat wij geen mail hadden ontvangen. Mijn dochter is wederom met Transavia gaan bellen. De man van die middag bleek eea niet doorgevoerd te hebben. Zijn fout maar in plaats van de 500,00 die wij bij moesten gaan betalen werd dat bedrag een paar uur later ineens 565,00. Geen idee waarom maar er kwam weer meer bij. Tot overmaat van ramp zag mijn dochter dat de tickets die tweede week ongeveer 100,00 per stuk waren. Inmiddels hebben we in totaal 1770,00 betaald aan vijf tickets, terwijl als we direct een week later hadden geboekt we slechts 500,00 hadden moeten betalen. Ik doe dan ook een beroep op een coulance-regeling om in ieder geval een deel van de kosten terug te vragen. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Caroline Mispelblom

Wanneer ik een deel van de kosten krijg terug betaald. De prijzen van vliegtickets zijn volstrekt ondoorgrondelijk. We hebben nu 1770,00 betaald.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door caroline Mispelblom Beijer