Klacht: Teveel betaald

op 12 juli 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Ik ben bij de zara jn tilburg geweeat op 5-7-2017 om 11:34. Ik heb daar een broek van 30,- euro gekocht. Ik heb bij de kassa betaald met de pin. De eerste keer toen ik mij n pincode ingevoerd had en op oke gedrukt had had zij perongelijk op amuleren gedrukt. Daarna heb ik nog een keer pincode ingevoerd en op oke gedrukt. Toen deed die het welen kreeg ik de kassa bon. Ik daarna naar een andere winkel gegaan ik wouw afrekenen kon helaas niet want had geen saldo meer. En had thuis geken hieveel ik ernop had staan. Ik alle kassa bonnen erbij gepakt en uitgerekend. Dus kwam erachter dat ik bij de zara 2 x 30,- afgeschreven is. Dus wij terug gegaan naar de zara. Naar de bedrijfsleidster geweest die heeft gezegd binnen 2 dagen staat het erop helaar na een week staat het er nkg niet op.

Ps het personeelsnummer van het meisje die mij geholpen heeft is 4882.

En het telfoonnummer op de kassabon doet het helaas ook niet

Alvast bedankt
Groetjes

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug krijg. En dat het hopelijk nooit meer gebeurd

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kim vennix