Klacht: terugstorting bedrag van geannuleerde bestelling

op 07 januari 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

op 14/12/16 heb ik een overschrijving gedaan naar rekeningnr BE 360026 4125 7881 dat volgens mijn bankgegevens nog toebehoorde
aan e5 mode in Belgie.
Zij hebben dit bedrag echter nooit ontvangen omdat zij momenteel een ander rekeningnr hebben.
Het bedrag is wel van mijn rekening afgeschreven op hogervermeld rek,nr
Tot nu toe werd het bedrag nog niet teruggestort naar mijn rekeningnr.
Hoe kan ik dit bedrag alsnog recupereren?

vr groeten
mevr. Vanden Boer
Acaciastraat 37- 3920 Lommel
Belgie

Graag zou ik willen dat het bedrag wordt teruggestort op mijn rekening, daar e5 de bestelling heeft geannuleerd wegens niet-betaald en het bedrag wel werd afgeschreven van mijn rekening

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Reactie van de melder van de klacht MariaAcf Vanden Boer

7 maanden geleden - Vandaag heb ik van jullie een antwoord ontvangen dat Ayen de klacht niet eens wil behandelen. Dat vind ik nogal grof. Komt het door het kleine bedrag? Wat voor zin heeft het dan om een klacht te melden als er toch niets mee gedaan wordt.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 29 juli 2017 om 00:50 geantwoord

Geachte MariaAcf Vanden Boer,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer uit uw bankafschrift toestuurt (16 cijfers, start met een 1 of een 4) of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen. Adyen neemt altijd de moeite om vragen van klanten te beantwoorden. De reactie die klacht.nl geplaatst heeft gaat dus buiten onze scope om.
Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Adyen Support
support@adyen.com