Klacht: Terugstorten geld

op 14 september 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 3o augustus jl heb ik geprobeerd om een samenlevingscontact af te sluiten via Hema notarisservice. Ik heb toen 375 euro overgemaakt voor de kosten aan de Hema. Op 31 augustus jl werd ik gebeld door de notaris dat hij mijn verzoek niet in behandeling kon nemen en dat ik mijn geld via de Hema moest terug vragen. Dit heb ik op 31 augustus gedaan middels een contact met de klantenservice van Hema. Mij is toen beloofd dat mijn geld tussen de 5 en 10 werkdagen teruggestort zou gaan worden. Tot op heden heb ik nog niets terug gehad. Weer contact gehad met de klantenservice van Hema waarbij men vertelde dat het 14 werkdagen zou duren (3 weken). Dit is natuurlijk belachelijk en zeer klant onvriendelijk. Betreft ordenr.: 55756711

Gewenste Oplossing:

Wanner mijn geld binnen redelijk termijn wordt teruggestort (5 werkdagen)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bertus V.