Klacht: Teruggestuurd pakket is naar verluid van Iddink onvolledig, betalen!

op 03 oktober 2017 over Iddink in de categorie Boeken

Ik bestelde voor mijn zoon een pakket boeken. Tijdens het bestellen werd de procedure op de iddink website verschillende keren onderbroken. Uiteindelijk lukte het wel en betaalde ik online voor de boeken in het winkelwagendtje. Achteraf echter bleek dat het pakket 2 maal werd besteld. Ik ontving ook 2 dozen die beiden hetzelfde pakket bevatten en op dezelfde wijze was gevuld. Ik nam contact op met de klantendienst waar mij door een vriendelijke medewerker werd aangeraden het 2de pakket terug te sturen. De tweede doos werd integraal teruggestuurd.
Ik ontving echter recent de melding van Iddink dat de doos niet volledig was. Dat er een hele boel boeken ontbraken of niet in nieuwstaat waren.

Ik betaalde bij bestelling online voor het eerste pakket. Ik stuurde alle boeken in dezelfde doos en degelijk toegekleefd terug. Ik vind het niet correct van Iddink om te melden dat de doos niet volledig was en dat bepaalde items niet in nieuwstaat waren. Dit is niet correct want niet controleerbaar door mij. Ik wens de tweede factuur niet te betalen. Ik beschouw alles als correct betaald.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door boekenvoorzoon