Klacht: Terugbetaling teveel betaalde

op 16 augustus 2017 over Slot24h.nl in de categorie Installatiebedrijven

Gisteren werd mijn vrouw buiten gesloten omdat de voordeur dichtviel en haar sleutel in het slot aan de binnenzijde zat. Zij belde daarop met het door haar opgezochte bedrijf (slot24h.nl) om de deur weer te openen. Al snel kwam er een slotenmaker (S.L. Slotenservice, Brabantsestraat 23, te Roermond). De monteur liet haar snel een formulier zien met de globale kosten welke ongeveer € 189,– zouden bedragen en liet haar snel tekenen. Met die kosten ging mijn vrouw akkoord en niet met het in rekening gebrachte exorbitante bedrag van € 664,–. voor het uitboren van het slot in circa 20 min. en het plaatsen van een goedkope DOM cilinder van € 22,– . Een normale prijs voor het uitboren van een slot + een nieuw slot plaatsen bedraagt tussen de € 100,– en € 139,–. Daarnaast had deze slotenmaker met een stuk plastic de deur binnen een minuut kunnen openen, hij is dus totaal niet deskundig.
Het in rekening gebrachte bedrag is dus schandalig en buiten alle proporties.
Ik lees op internet legio klachten over dit bedrijf in zelfs een paar dagen met dezelfde klachten en exorbitante bedragen.
Wij willen ons teveel betaalde geld terug.

Wij zijn pas tevreden als er een normaal bedrag voor de gemaakte kosten in rekening worden gebracht. Dat wil zeggen de voor akkoord gegeven € 189,-- inclusief BTW.

Alle klachten die gemeld zijn door Blooper2000