Klacht: Terugbetaling ordernummer NL137624273 niet ontvangen

op 26 mei 2021 over Samsung in de categorie Electronica Merken

29/4/21 Amerikaanse ijskast besteld en met onze creditcard € 1449,00 betaald. Dezelfde dag belde de vervoerder dat ze geleverd zou worden. Laat in de middag ontvingen we een e-mail van Samsung, vanwege een fout in de verwerking van de betaling bij Samsung de ijskast niet geleverd kon worden en opnieuw besteld en betaald moest worden via Klarna. De reeds betaalde € 1449,00 zou binnen enkele dagen terugbetaald worden. Volgens onze creditcardmaatschappij was onze betaling correct uitgevoerd met verificatiecode 456663. Met de nieuwe order NL051365901 via Klarna, werd de ijskast correct uitgeleverd. Inmiddels zijn we een maand verder en na 10 tallen sms en chats verder is € 1449,00 nog steeds niet terugbetaald. Dit geld hebben wij nodig om Klarna te betalen, we kunnen Klarne niet betalen zonder de terugbetaling! Daarna wachten we nog op de tegoedbon van Hellofresh ter waarde van € 150,00 die bij de aanbieding hoorde. Wat ons betreft mag onze eerste betaling ook met De factuur van Klarna, met bestelnummer NL051365901, verrekend worden.

Wanneer snel de correcte verrekening plaatsvinden en niet dat we een paar maanden op het geld moeten wachten. Hetzij terugbetaling per omgaande of verrekening.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]