Klacht: Terugbetaling niet verwerkt

op 21 december 2017 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer, mevrouw
Ik stuur deze klacht uit naar klarna omdat ik niet serieus word genomen over mijn terugbetaling die verwerkt moet worden’ in de verleden heb ik wat artikel besteld via een wish website waaronder klarna over de betallingen gaat’ het is aantal keren mis gegaan met de bestellingen en ik heb contact gelegt en meldingen gemaakt bij wish en gebeld met klarna op woe13-12-17 gesproken met een heer robert over mijn terugbetaling die 14 dagen zou duren vervolgen bel ik weer op don19-12-17 gesproken met mvr norma om te vragen over meerder terugbetalingen die verwerkt moet worden krijg ik te horen dat er geen noticie werd gemaakt over mij betalingen of gebelde tijden en het duurt te lang met de terugbetaling waardoor ik vermoed dat mijn geld voor anderen zaken worden gebruikt en ik bij bestelingen die niet verwerkt worden moet maar telkens wachten voor mijn terugbetaling voor de feestdagen(kerst)

Gewenste Oplossing:

Graag zou ik mijn terugbetaling voor de feestdagen(kerst) willen ontvangen want ik heb heel vaak derover gebeld en erachter aan gegaan ook meldingen gemaakt bij de wish website waar het telkens mis gaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 22 december 2017 om 08:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Juven Gomez Chamo,

Vervelend dat u meerdere malen heeft moeten bellen over uw terugbetaling. Natuurlijk heb ik dit meteen voor u nagekeken en ik zie dat beide terugbetalingen zijn gedaan.

Op 12 december 2017 is er een terugbetaling gedaan van € 9,00 op uw bankrekening. Deze zou inmiddels ontvangen moeten zijn.
De terugbetaling van € 34,95 is gedaan op 21 december 2017. Dit zou binnen enkele dagen zichtbaar moeten zijn op uw rekening.

Ik wens u alvast fijne feestdagen!

Groet, Astrid

Heeft op 22 december 2017 om 09:11 geantwoord

Nee want dat zijn niet al het terugbetalings bedrag want er mis nog 12euro die ook verwerkt moet worden.

Bericht van Klarna

6 maanden geleden - Beste Juven Gomez Chamo, Bedankt voor uw reactie. Graag wil ik u verder helpen met de ontbrekende terugbetaling van € 12,00, echter kan ik deze nergens terugvinden. Zou u mij een betaalbewijs willen laten toekomen via hello@klarna.nl? Dan kijk ik dit graag alsnog voor u na. Groet, Astrid

Reactie van de melder van de klacht Chamo

6 maanden geleden - ik krijg hooftpijn over mijn recht op terugbetaling van klarna

Bericht van Klarna

6 maanden geleden - Beste Juven Gomez Chamo, Na aanleiding van uw e-mail met de bewijzen heb ik dit kunnen oplossen voor u. Ik wens u nog fijne feestdagen! Groet, Astrid

Alle klachten die gemeld zijn door Chamo