Klacht: Terugbetaling niet in orde.

op 22 december 2017 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

In januari 2017 plaatste ik een online bestelling bij Decathlon. Een gedeelte van mijn bestelling stuurde ik terug. Tot op vandaag ontving ik hiervan nog steeds geen terugbetaling. Ik stuurde reeds ettelijke mails waarop ik ook steeds als antwoord kreeg dat dit snel ging geregeld worden maar dit is dus niet waar. Het is ondertussen 22 december. Bijna een volledig jaar geleden! Ronduit schandalig!

Terugbetaling + eventuele tegemoetkoming

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decathlon

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Decathlon nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 12 februari 2018 om 10:55 geantwoord

Beste Cindy,

Bedankt voor uw bericht op klacht.nl.
Wat vervelend om te horen dat er nog geen terug betaling in orde is gemaakt.
Om u verder van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag van u het bijbehorende bestelnummer. Vanwege mijn afwezigheid voor de komende drie weken willen wij u vragen deze e-mail te sturen naar klantenservice@decathlon.nl. Mijn collega\\'s kunnen u dan verder van dienst zijn.

In afwachting van uw reactie wensen wij u een fijne dag.

Met sportieve groet,
Sascha
Klachtencoach Decathlon.nl

Alle klachten die gemeld zijn door CindyDeSterck