Klacht: terugbetaling defecte bestelling

op 07 maart 2017 over MyXLshop in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb een bestelling gedaan via www.MyXLshop.nl
Nu kocht ik er 2 grow led lampen. De bestelling duurde heel lang. Ik nam contact op maar ze waren het vergeten te versturen. Dan kreeg ik een mail om hen te excuseren en wilde ze mij een korting geven. Op een volgende bestelling natuurlijk. Dit bleef terug lang duren en nam opnieuw contact op en toen kreeg ik geen gehoor. Nu dit kan ik nog begrijpen dat de bestelling vergeten was. Nu kwamen de lampen eindelijk terecht.
Ik wilde de lamp uittesten. Na 2 keer aan en uit was de lamp al stuk. Dan maar de tweede lamp geprobeerd. Deze ook 2x aan en uit en ook stuk.
Ik nm contact op met de klantendienst. Daar moest ik een volledige procedure doorlopen op mijn pc om alles te retourneren. Wat blijkt toevallig is mijn bestelling verdwenen op mijn account. Dus retourneren lukt niet terug contact opgenomen met het bedrijf en nu krijg ik geen gehoor meer bij het bedrijf.

Als ik mijn bedrag terug gestort zie op mijn rekening.
Ik wil die defecte lampen terug opsturen maar stuk is stuk en ik wil niet betalen voor het retourneren. Terug sturen is meestal een heel gedoe daar heb ik geen zin in.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MyXLshop over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MyXLshop in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Brecht Beheydt