Klacht: Terugbetaling

op 12 mei 2020 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door Easyjet werd mij geboekte vlucht EZ16T82 op zaterdag 21 maart 2020 gecanceld. Een week voor vertrek.
Een bedrag van 91,98 euro zou binnen 7 dagen teruggestort worden.
Thans is het bijna 2 maanden geleden en ik heb nog steeds geen geld ontvangen.
Dus mijn vraag hoe zit het er mee.

Gewenste Oplossing:

Als ik het beloofde geld ontvangen heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door slooten115