Klacht: Terugbetaling

op 18 juli 2016 over HP in de categorie Electronica - Computers

Op 14 juni 2016 hebben wij een HP Pavilion Notebook 15-ab211nd gekocht via HP Online Store, en op die datum ook € 499,- betaald per iDeal. (Ordernummer SCEO03528261)
Op de dag dat er geleverd zou worden, werd ons meegedeeld dat het bestelde artikel niet meer leverbaar was.
In deze e-mail is toegezegd dat de gedane betaling binnen 8 werkdagen retourgestort zou worden.
Op vrijdag 8 juli jl. heb ik voor de tweede keer contact met Eva van de “klantenservice” gehad om te melden dat we nog steeds geen terugbetaling hebben ontvangen. Tijdens dit gesprek is ons toegezegd dat we het bedrag uiterlijk maandag 11 juli op onze rekening retourgestort zouden krijgen. Vandaag, 18-7-’16 nog steeds geen cent gezien!
Dat toezeggingen niet nagekomen worden is ronduit schandalig. Ook dat de klantservice medewerkster geen toegang te de vereiste gegevens en status van de order/betalingsafhandeling heeft, is voor een organisatie die bestaat dankzij automatisering, een aanfluiting.

Zodra het terug te betalen bedrag van € 499,- voor de niet geleverde HP Pavilion Notebook 15-ab211nd is teruggestort op onze bankrekening .
Schriftelijk bewijs van de retourbetalingsopdracht aan de bank.
Een schriftelijke bevestiging van de ontvangst van deze klacht, het registratienummer waaronder door HP deze klacht in behandeling genomen wordt en de wijze van afhandeling.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HP

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tencaaf