Klacht: terugbetaling

op 20 juni 2016 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb binnen kort een bruiloft van mn dochter,had 3 jurkjes gesteld ,ook heb ik die direkt betaald,2 passen er niet ,de laatste gelukkig wel,ik wou weten wanneer ik dat geld terugkrijg van die andere jurkjes,die ik retour heb gedaan,maar zijn wel betaald ,heb hier ook overgebeld,mij is beloofd om dit zo spoedig mogelijk te doen ,

Gewenste Oplossing:

Als u beloofd ,wat tegen mij heeft gezegd,dan ben ik pas tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 21 juni 2016 om 08:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Klaassien,

Ik zie dat de jurk van je bestelling van op 21 juni 2016 retour is verwerkt. Er is daarom vandaag een terugbetaling van € 34,99 naar je iDeal rekening verwerkt.

De andere jurk is nog niet retour verwerkt. Ik raad je aan nog enkele dagen te wachten.
Mocht vrijdag je andere jurk niet verwerkt zijn als retour, dan raad ik je aan contact met ons op te nemen via ons e-mailadres: sociale.netwerken@service-bonprix.nl.

Mijn excuses voor het ongemak.

ik hoop je hiermee geïnformeerd te hebben.

Het team van bonprix.

Alle klachten die gemeld zijn door klaassien westerkamp