Klacht: terugbetalen van teveel ingehouden abonnementsgeld buiten bundel

op 17 mei 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

In februari 2016 heb ik gebeld naar callcenter ivm te hoge rekeningen vanaf november 2015. Ik ben een digibeet en ben pas 1 jaar bezig met mobiele telefonie, erg onwetend. Er is uitgezocht dat ik kennelijk ergens op gedrukt heb waardoor ik lid werd van “spelletjes”? Deze zijn direct stopgezet, maar de schade loopt in de honderden euro’s. Januari 2016 80,35, februari 176,08, maart 165,74. Na gebeld te hebben had ik – 160,48 in april, maar geen storting van dit geld, ook geen abonnement afgehaald. Nu mei een melding 57,50. Marco van het callcenter zou dit in orde maken, Vodafone moet dit ook terugstorten heb ik vernomen, omdat zij mede schuldig zijn van ongewenste spelletjes op mobiel zetten zodat “domme” wichten zoals ik nieuwsgierig zijn en niet weten wat alles inhoudt. Ik wacht nog steeds op teruggave.

Als ik het teveel betaalde terug heb ontvangen, ben ik pas tevreden.
Verder vind ik Vodafone best slecht bereikbaar omdat ik lang in de wacht gezet wordt en we praten niet over minuten, maar minimaal een half uur en de tijd die je nodig hebt om de boel recht te trekken.

Periode om dit af te handelen is ook te lang, moet eerder en sneller afgehandeld kunnen worden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mevrouw Klaarmond